.3300 Eger, Zalár u. 1-3.
.evatzrt@evatzrt.hu

Ügyfélszolgálat

Nyitvatartás

 

H   8.00 - 14.00 óráig
K   8.00 - 14.00 óráig
Sz   8.00 - 14.00 óráig
Cs   7.00 - 19.00 óráig
P   8.00 - 12.00 óráig

 

 

Elérhetőség

.3300 Eger, Malomárok u. 28.
.36 536-280 Zöld szám: (80) 204-979
.ugyfelszolgalat@evatzrt.hu
.Bódizsné Varga Andrea Mellék: 614 

 

Ügyfélszolgálati iroda - Fűtőmű

Közszolgáltatással érintett szolgáltatási terület: Eger.

Az EVAT Zrt. Malomárok utcai Fűtőművének irodaépületében működő Ügyfélszolgálati iroda elsődleges feladata a felhasználók, illetve díjfizetők adatainak ill. az ezekben bekövetkezett változások fogadása és rögzítése, a számlákkal kapcsolatban felmerült kérdések, reklamációk tisztázása, valamint kapcsolattartás a felhasználói közösségek képviselőivel: a felhasználói közösségek üzemviteli igényeinek (pl.: fűtés indítás és leállítás, szekunder vezetékhálózat leürítés) fogadása.

Ügytípusok és szükséges dokumentumok

  • adatmódosítás : személyi igazolvány, bejelentő lap*, havi hődíj részlet módosító lap**
  • ingatlan adás-vétel bejelentés : személyi igazolvány, adás-vételi szerződés másolat,
    bejelentő lap*
  • számlaegyeztetés : személyi igazolvány, befizetést igazoló bizonylat

 

Letölthető Dokumentumok

 

Havi hődíj részlet módosító lap Letöltés
Közületi - változás bejelentő lap Letöltés
Lakossági - változás bejelentő lap Letöltés
E-Számla nyilatkozat magánszemélyek részére Letöltés
E-Számla nyilatkozat cégek részére Letöltés

 

Panaszügyek kezelése

A felhasználó/díjfizető távhőszolgáltatással összefüggő panaszát, illetőleg közérdekű bejelentését (továbbiakban: panasz) előterjesztheti:

  • írásban: levélben, faxon, e-mailben vagy az Ügyfélszolgálati Irodában elhelyezett panaszkönyvben
  • szóban: telefonon (Telefonon: 36/536-269, Zöld szám: 80/204-979) vagy személyesen (Ügyfélszolgálati Iroda Eger, Malomárok u. 28.)

A panaszról/bejelentésről jegyzőkönyv kerül felvételre, amennyiben a felhasználó/díjfizető a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges.

A telefonon történt panaszbejelentésről egyedi azonosítóval ellátott hangfelvétel készül a bejelentő tájékoztatása mellett. A hangfelvétel 5 évig megőrzésre kerül, és kérésre díjmentesen a panaszos rendelkezésére áll. 

A telefonon tett szóbeli panasz/ bejelentés minden esetben írásos rögzítésre is kerül, kivéve, ha a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/B. § (3) bekezdésének rendelkezése alapján, a jegyzőkönyv felvételének mellőzésébe a felhasználó/díjfizető beleegyezett.

A távhőszolgáltató a panaszt iktatja, haladéktalanul kivizsgálja és a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 15 munkanapon belül írásban megválaszolja.

Amennyiben a panasz elutasításra kerül, úgy azt a távhőszolgáltató köteles írásban részletesen megindokolni.

A Távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi XVIII. törvény 11. § (3) bekezdésének rendelkezése alapján „a fogyasztóvédelmi hatósági eljárásban a fogyasztónak igazolnia kell, hogy a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos és az eljárás alapjául szolgáló panaszt az érintett távhőszolgáltató felé megtette.  

Jogorvoslati fórumok elérhetőségéért 
kattintson ide

Fűtőmű

.3300 Eger, Malomárok u. 28.
.36 536-266 Porta
.36 536-280 Ügyfélszolgálat
80 204-979 Hibabejelentés



Kapcsolat

.3300 Eger, Zalár u. 1-3.
.36 511-777  Porta
.36 511-735 Ügyfélszolgálat

Keresés