Ingatlankezelési ügyfélszolgálat
A vagyonkezelés-üzemeltetés gyorsabb ügyintézése érdekében a Zrt. ügyfélszolgálati irodát üzemeltet.
Az ügyfelek itt intézhetik:
- a bérleti szerződés megkötését,
- a bérleti díj befizetését,
- a hibabejelentéssel kapcsolatos teendőket,
- a változások átvezettetését (pl. névváltozás),
- a hátralékkal kapcsolatos ügyeket
- részletfizetési kérelmek
- számlainformáció és tájékoztatás bérleti díj- és egyéb tartozásról
Információt kapnak:
Az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokról és dokumentumokról, kérelmek beadásához szükséges alapinformációkról.
Az alkalmazott önkormányzati rendeletekről,
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének
35/2015.(X.30.) rendelete az önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodásról
26/2009. (V. 29.) önkormányzati rendelete az önkormányzat tulajdonában álló bérlakások bérbeadásának, valamint a bérleti díjak és a külön szolgáltatások díjai megállapításának szabályairól
67/2007. (XII. 20.) számú rendelete az önkormányzat tulajdonában lévő lakások elidegenítésére vonatkozó szabályokról
Ügyfélszolgálati iroda elérhetősége: Ügyfélszolgálati irodák