INGATLANGAZDÁLKODÁS

Az EVAT Zrt. Eger város önkormányzati ingatlanjainak kezelésével, hasznosításával és üzemeltetésével foglalkozik. Célunk, hogy megbízható és ügyfélközpontú szolgáltatást nyújtsunk mind a lakosság, mind a bérlők, mind az önkormányzat számára.

Vagyonkezelési feladataink közé tartozik:

  • bérleti szerződések kezelése és kapcsolódó ügyfélszolgálat működtetése,
  • lakások és üzlethelyiségek bérbeadásával, hátralékkezelésével és visszavételével kapcsolatos ügyintézés,
  • üres helyiségekről, bérleti feltételekről való tájékoztatás,
  • lakásvásárláshoz kötődő részletfizetések, jelzálogbejegyzések, törlések kezelése,
  • távfűtéses ingatlanok díjhátralékainak kezelése, felszólítások, jogviszonyrendezések.

Vagyonüzemeltetési és hasznosítási feladataink:

  • önkormányzati lakások és nem lakás célú helyiségek karbantartási, felújítási munkáinak teljes körű bonyolítása,
  • bérlőváltásokhoz kapcsolódó átadások, műszaki problémák kezelése,
  • közműszolgáltatókkal való kapcsolattartás, ügyintézés,
  • saját tulajdonú ingatlanjaink karbantartása, üzemeltetése, megüresedett lakások felújítása.

Társaságunk elkötelezett az átlátható és hatékony ingatlangazdálkodás mellett, ügyfeleink elégedettsége pedig kiemelt szempont számunkra.

Letölthető formanyomtatványok