Ügyfélszolgálati iroda – Fűtőmű
Közszolgáltatással érintett szolgáltatási terület: Eger.
Az EVAT Zrt. Malomárok utcai Fűtőművének irodaépületében működő Ügyfélszolgálati iroda elsődleges feladata a felhasználók, illetve díjfizetők adatainak ill. az ezekben bekövetkezett változások fogadása és rögzítése, a számlákkal kapcsolatban felmerült kérdések, reklamációk tisztázása, valamint kapcsolattartás a felhasználói közösségek képviselőivel: a felhasználói közösségek üzemviteli igényeinek (pl.: fűtés indítás és leállítás, szekunder vezetékhálózat leürítés) fogadása.
Ügytípusok és szükséges dokumentumok:
– tulajdonos/díjfizető változás: személyi igazolvány, adás-vételi szerződés vagy egyéb, a tulajdonjogot igazoló irat (pl.: tulajdoni lap, hagyatéki végzés stb.), a felhasználói közösség képviselője által aláírt bejelentő lap
– adatmódosítás: személyi igazolvány, bejelentő lap, havi hődíj részlet módosítása
– számlaegyeztetés: személyi igazolvány
Ügyfélszolgálati idő:
A legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint például a cookie-k, amelyek tárolják az eszközinformációkat és/vagy hozzáférnek azokhoz. Ezen technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra, hogy olyan adatokat dolgozzunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmaradása vagy visszavonása hátrányosan befolyásolhat bizonyos funkciókat és funkciókat.