Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálati iroda – Fűtőmű

Közszolgáltatással érintett szolgáltatási terület: Eger.

Az EVAT Zrt. Malomárok utcai Fűtőművének irodaépületében működő Ügyfélszolgálati iroda elsődleges feladata a felhasználók, illetve díjfizetők adatainak ill. az ezekben bekövetkezett változások fogadása és rögzítése, a számlákkal kapcsolatban felmerült kérdések, reklamációk tisztázása, valamint kapcsolattartás a felhasználói közösségek képviselőivel: a felhasználói közösségek üzemviteli igényeinek (pl.: fűtés indítás és leállítás, szekunder vezetékhálózat leürítés) fogadása.

Ügytípusok és szükséges dokumentumok:

tulajdonos/díjfizető változás: személyi igazolvány, adás-vételi szerződés vagy egyéb, a tulajdonjogot igazoló irat (pl.: tulajdoni lap, hagyatéki végzés stb.), a felhasználói közösség képviselője által aláírt bejelentő lap 

adatmódosítás: személyi igazolvány, bejelentő lap, havi hődíj részlet módosítása

számlaegyeztetés: személyi igazolvány

Ügyfélszolgálati idő:

Hétfőtől – Szerdáig: 8.00 – 15.00
(Ebédidő: 11.30 – 12.00)
Csütörtök: 8.00 – 18.00
(Ebédidő: 11.30 – 12.00)
Péntek: 8.00 – 12.00