Ügyfélszolgálat

Az EVAT Zrt. Malomárok utcai Fűtőművének irodaépületében működő ügyfélszolgálati iroda elsődleges feladata a felhasználók, illetve díjfizetők adatainak ill. az ezekben bekövetkezett változások fogadása és rögzítése, a számlákkal kapcsolatban felmerült kérdések, reklamációk tisztázása, valamint kapcsolattartás a felhasználói közösségek képviselőivel: a felhasználói közösségek üzemviteli igényeinek (pl.: fűtés indítás és leállítás, szekunder vezetékhálózat leürítés) fogadása.

Ügytípusok és szükséges dokumentumok

  • tulajdonos/díjfizető változás: személyi igazolvány, adás-vételi szerződés vagy egyéb, a tulajdonjogot igazoló irat (pl.: tulajdoni lap, hagyatéki végzés stb.), a felhasználói közösség képviselője által aláírt bejelentő lap
  • adatmódosítás: személyi igazolvány, bejelentő lap, havi hődíj részlet módosítása
  • számlaegyeztetés: személyi igazolvány